Páginas

lunes, 13 de octubre de 2014

AUTUMN COLORS

Hola bonitos!! El otoño por fin ha llegado!! Normalmente no tengo muchas ganas de que se acabe el verano perola verdad que me gusta más la ropa de invierno porque te permite jugar más con las capas y a vosotros, ¿Qué estación os gusta más?
En el look de hoy os muestro una camiseta de tela de camisa con animal print que le he pedido prestada a mi hermana :P, mis nuevos pitillo de Zara que adquirí en rebajas, bolso de Primark y una de las prendas estrella que adquirí en mi reciente viaje a Madrid, estas preciosas cangrejeras negras que dan un toque muy original al look y además, hacen que el look sea más arreglado. Espero que os guste y mucho amor!! :)

Hello beautiful! Fall has finally arrived! Normally I have no desire to end of summer but the truth is that I prefer winter clothes because it lets you play more with layers and which season do you like the most? In today’s look I show you an animal print shirt that I’ve taken from my sister’s closet: P, my new skinny jeans from Zara that I bought on sale, Primark bag and one of the star that I learned on my recent trip to Madrid, these precious black crabeater shoes that give a very original touch to the look and also they make the look more smart. I hope you like it and lots of love!! :)




























JEANS - ZARA
T-SHIRT - ZARA
BAG - PRIMARK
SHOES - PRIMARK

6 comentarios:

  1. I love the bag! And Zara always has such lovely looking pieces I feel the same way about fall---in summer, it's easy to get dressed but I really look forward to layering.

    Another Beautiful Thing

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ohhh thank you so much!! I'm happy that you like it!! Kisses!! :)

      Eliminar
  2. Unas fotos muy bonitas, me encantan las cangrejeras! Tienes nueva seguidora!
    Besos!!

    http://www.depetitsmomentsblog.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ohhh me alegro muchode que te hayan gustado bonita!! Un besito enorme!! :)

      Eliminar
  3. Hello beauty, you rock, i do love your boots, it is my honor to invite u to my blog

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you so so much!! I'm happy that you like it!! I'll check your blog too!! :)

      Eliminar